3 muzi
Zdroj: Internet

OČIMA ŽENY: ufňukánek, princátko a zoufalec

0.0/5
Hodnocení:

Nedávno jsem zaslechla v kavárně  rozhovor  tří mužů. Podle všeho to vypadalo, že dva z nich rozmlouvali třetímu vztah s nějakou slečnou. Mezi výbuchy smíchu nejčastěji zaznívala slova hrozná hysterka, namyšlená husa a nejednou také šílená feministka. Jak známo, zkušenost je nesdělitelná a domluvy typu: nech ho být, máš na lepší, většinou nedojdou vyslyšení. Jakého muže bych se přece jen snažila někomu rozmluvit já? Samozřejmě alkoholika, násilníka a sukničkáře. Ale ne jen tyto do očí bijící věci by mi dokázaly muže zprotivit. Existují typy mužů, kteří na první pohled působí velmi sympaticky a mile a přesto se dokážou ženám dokonale zprotivit. Ne, nejde o útok šílené feministky (jak by mě pravděpodobně nazvali ti tři z kavárny). Spíše snad o radu pro pány, jak nebýt jedním z nich.

1. typ: Maminčin mazánek

Poznáte ho celkem snadno a rychle, protože jeho nejčastěji opakované slovo je maminka. Maminka je ta nejúžasnější žena, jakou kdy potkal a jen těžko ji některá jiná nahradí. Nejvíce ze všech lidí mu rozumí, nejlépe mu vždycky poradila a samozřejmě také jako jediná umí doopravdy vařit. Chlapec zpravidla bydlí stále v bytě svých rodičů. Na otázku, proč se ve svých pětatřiceti letech ještě neosamostatnil, nechápavě odvětí, že tady má všechno. Může se také stát, že některá z romantických schůzek proběhne ve třech. Ptáte se s kým? Pochopitelně ona, on a jeho matka.

2. typ : Metrosexuál

Jeho dokonalý vzhled ženám zpočátku  imponuje. Je vždy perfektně upravený, voní luxusním parfémem a jeho účes je bez chyby. Žádná dáma se nemusí stydět představit ho svým kolegyním a přivést ho do jakékoli společnosti. Pokud žena touží vzbudit  žárlivost  svého bývalého přítele nebo závist sousedek, nemůže najít vhodnější objekt. Problém nastává ve chvíli, kdy se tento výstavní kousek rozhodne předělat partnerku k obrazu svému. Romantická večeře ve dvou? Kdepak, co by na to řeklo jeho dokonale tvarované břicho? Partnerka má problémy v práci a chce se mu vyplakat na rameni?  Vyloučeno. Přece si nezaneřádí své nové značkové tričko její řasenkou. V koupelně tráví více času než jeho přítelkyně a většina kosmetických přípravků na okraji vany patří jemu. Na párty o osmé se pro jistotu začne chystat už v pět a poté, co vyzkouší několikero kombinací oblečení, ze sebe v půl deváté všechno strhá s hysterickými výkřiky, že prostě nemá co na sebe.

3. typ : Nosím černý brejle

Znáte někoho, kdo má příšerného šéfa, nesnesitelné sousedy a ještě ke všemu smůlu na partnerky? Metro mu pokaždé ujede přímo před nosem, v restauraci mu nosí zásadně jen studené a nepoživatelné jídlo a z toho všeho se pomalu, ale jistě klube infarkt? Zdá se, že jste měli tu čest seznámit se s dalším typem muže, který dokáže celkem spolehlivě otrávit každou společnou chvilku. Říká se jim upíři energie a to proto, že jsou schopni z okolí vysát veškerou radost a dobrou atmosféru. Nejprve v druhých vzbuzují soucit a snahu pomoci. Časem soustrast přechází v pochybnost, zda je vůbec možné zažít denně tolik strastí a zlomyslností osudu. A nakonec už jeho nářky přejdete mlčením či úsměvem. Takový člověk potřebuje pomoc, ale spíše tu odbornou. Ženě, která by ho chtěla léčit z jeho bolestí by se mohlo stát, že začne vidět svět stejně černě, jako on.

Nenašli jste se? Gratulujeme. A jestli ano, zkuste s tím něco udělat. Závěrem snad už jen krátké ponaučení: pánové, nepotřebujeme váš dokonalý vzhled, tučné konto ani vysokoškolský diplom. Jen nechceme mít vedle sebe ufňukánky, princátka ani zoufalce.

autor: Mzone
rubrika: Sex a vztahy
Ohodnoť článek:
GD Star Rating
loading...
  1. Don

    Proboha kdo píše takovéhle blbosti? Já čekal, že na mzone bude něco ve stylu Maximum a né článek pitomé a hloupé krávy, která je pravděpodobně hysterická a její filmotéka obsahuje zásadné růžovou knihovnu a celou sérii Twilight.
    Starobní deskripce nás mužů je jí bližší, než její často používané dildo(nic jiného jí nezbývá, protože na tuhle by pravděpodobně nevlezl ani vágus.)
    Škoda, že jsem sem vůbec vlezl.

  • Komerční sdělení