star-wars -empire-at-war-10
Zdroj: internet

Recenze – Star Wars : Empire at War

0.0/5
Hodnocení:

Star Wars : Empire at War. Hra z roku 2006 od LucasArts. Asi si říkáte, co tady taková stará hra dělá, vybral jsem jí proto, že je jednou z nejlepších strategií. Ani strategie, které vychází v poslední době, nemají na tuto klasiku.

152749-vollbild

O co tedy v téhle hře jde? Samozřejmě jako v každé jiné strategii jde o zničení svého nepřítele. Když hrajete skirmish, nebo i kampaň, tak dostanete na vybranou ze dvou frakcí, Rebelové a Impérium. Samotná hra je pak rozdělena na dvě části. První částí je mapa galaxie, kde zabíráte planety, budujete si armádu, vysíláte své jednotky do bitev a vylepšujete technologie.

star-wars-empire-at-war-forces-of-corruption-pc.229295

Druhou částí jsou bitvy, které se odehrávají jak na povrchu planet, tak i na jejich orbitách (ve vesmíru). Vesmírné bitvy jsou asi největším hybatelem SW: Empire at War, lodě vypadají skvěle na to jak je hra stará a mají několik zranitelných míst, na které jiné lodě mohou útočit. Tím pádem můžete zničit nějaké větší lodi hangár a už z ní v té bitvě nevylétnou žádné stíhačky. V bitvách jde o zničení nepřátelské stanice, nebo odražení útočníků. U pozemních bitev se dají používat nejen pozemní jednotky, ale taky stíhačky přizpůsobené k boji na povrchu. Dokonce můžete přivézt stíhačky z filmu Impérium vrací úder, svázat imperiálním ATAT nohy a tak je zničit.

Star-Wars-Empire-at-War_3

Ve hře existují i hrdinové a tak si můžete zabojovat s Han Solem proti Darth Vaderovi. Některé postavy mohou bojovat jen na planetách, jiné jen ve vesmíru a jenom pár jich může bojovat na obou. Každá jednotka má svoji speciální schopnost. Torpédová loď dokáže vystřelit několik torpéd najednou na určité místo a zničit tak skoro vše, další loď umí znemožnit nepřátelským lodím otevřít hyperprostor a tak nemohou utéct z bitvy.

EAW_020-large

Technologie u impéria funguje tak, že vylepšujete na lepší žebříčky a ty vám pak odemykají nové věci. Zato rebelové musí technologii krást, tím pádem mohou být jen na takové úrovni, na jaké je jejich nepřítel. Grafika je dobrá, ale stejně kdokoliv kdo hraje hru z roku 2006, tak ji nehraje kvůli grafice, ale kvůli tomu jak je hratelná a jaký to je žánr. Hru obohacuje velká modařská komunita a tak pokud chcete, tak si můžete stáhnout StarGate mod a bojovat proti Goauldům jako člověk, nebo si stáhnout Rupublick at War a bojovat za republiku proti droidům.

empireatwar_003

Star Wars : Empire at War je skvělá hra a díky spoustě modů ji můžete hrát až nadosmrti, sice jsem nemluvil o žádných chybách nebo tak, ale stejně je to stará hra a chtělo by to něco málo opravit. Proto této hře dávám 8/10

//

autor: Tomáš Lipták
rubrika: Nezařazené