Menu

Co je nového?

Ženy jako reklama na Youtube: Proč nejde některé rozhovory po pár sekundách ukončit? Máme řešení!

Shares
Foto: Pexels, DreamWorks Pictures & Paramount Pictures

Chtěli bychom prodloužit dobu, po kterou muži poslouchají ženy. Při úspěchu reklamního modelu na videoportálu YouTube se bude muset docílit toho, aby muži naslouchali ženám alespoň pět vteřin, než se přeskočí na požadovaný obsah. Po pěti vteřinách, pokud se ženě nepodaří udělat dojem, má muž možnost v rámci svých práv, ji přerušit. Dokonce nabízíme tlačítko „Přeskočit ženu“, aby byl tento proces hladší a bezbolestnější.

reklama

Stávající výzkum

Naším hlavním testovacím zdrojem pro tento projekt byl YouTube. Tento web vyžaduje, aby uživatelé sledovali reklamy nejméně pět sekund, a teprve poté mají možnost přeskočit na hlavní video. Vedoucí pracovníci společnosti YouTube oznámili, že se díky reklamě podařilo každoročně zvýšit zisk ve výši několika stovek milionů dolarů. A to především díky ženám a firmám, věnujícím se péči o pleť, které zachraňují ženy před život ohrožujícími vaky pod očima.


Výhody

Zatímco naším hlavním cílem je vydělat nechutné množství peněz, předpokládáme i několik dalších výhod. Na YouTube si mnoho společností udělalo jméno během pěti sekund.

reklama

Doufáme, že tímto novým systémem se budou ženy inspirovat tak, aby kondenzovaly své zprávy do pěti sekund. Vždyť to bohatě stačí.

Jen si představte – ženské profesorky mohou přednášet celé své přednášky během pár vteřin! Lékařky poskytnou pětisekundové diagnostiky rakoviny! Předpokládáme také, že několik mužů poté, co si poslechnou prvních pět vteřin, se rozhodnou poslechnou celou verzi. To znamená, že pokud žena přijde s lékem na AIDS, existuje dokonce malá šance, že si to muž skutečně poslechne. Přínos pro planetu Zemi bude ohromný!


Důležitá zpráva

Předem upozorňujeme, že se muži nemusí cítit nuceni používat tento produkt, ale cítíme, že jim k tomu můžeme poskytnout ty správné pohnutky. Například, pokud muž poslouchá svou ženu po dobu pěti vteřin, zjistí, že toaleta nahoře je ucpaná, a tak si ušetří potíže s tím, že se musí vrátit dolů a požádat ženu, aby ji šla opravit.

Stejně tak může ženská spolupracovnice říci kolegovi, že na stole u kopírky jsou koblihy, ale pokud ji muž po jedné vteřině odřízne, uslyší jen „jsou tam koblihy“ a může strávit hodinu hledáním těchto pochutin. Jsme přesvědčeni, že naším zlepšovákem budeme moci zjistit, co je pro muže nejlepší.

Provedení

Najali jsme Megan Fox jako tvář naší kampaně. A její tělo. Ze zřejmých důvodů. Objeví se na několika důležitých místech ovládaných muži, včetně Redditu a oficiálních twitterových stránek Donalda Trumpa. Jsme přesvědčeni, že tyto dvě domény, které ukazují, jak používat tlačítko Přeskočit ženu, nám zajistí obrovský dosah. Poté, co dostaneme prostor, tlačítko Přeskoč ženu bude k dispozici každému, kdo se prokáže tím, že je muž.

reklama


Řídící tým

Náš manažerský tým je tvořen výlučně muži, jak je zřejmé z toho, že tato prezentace trvala déle než pět sekund.


Kvalifikace

To jste ještě nečetli, že jsme všichni muži? Tak jakou kvalifikaci asi můžeme požadovat…


Další úvahy

Očekáváme zlostné reakce od extremistických feministických organizací, jako je skupina lidí, která se označuje jako „ženy“. Naštěstí náš tiskový mluvčí je Megan Fox, což by mělo tyto reakce zmírnit. Jakmile svět uslyší pět sekund z jejího sladkého těla, očekáváme, že se k nám všichni připojí.

Pro ty, kteří to nepochopili: Tento článek je psaný s nadsázkou!

reklama

Emoce a adrenalin aneb jaké to je žít s hysterkou


Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Přidat na Seznam.cz
Nahoru