Menu

Co je nového?

Ženy si nejčastěji kupují spodní prádlo pro radost, muži až když má staré díru, ukazuje průzkum

Sdílení
Foto: Styx

Máme pro vás unikátní výsledky aktuálního průzkumu. Vyplývá z nich, že muži jsou nejčastěji motivováni nákupem nového spodního prádla, až když je staré na vyhození, naproti tomu ženy nakupují spodní prádlo nejčastěji jen tak, pro radost.

reklama

Při výběru muži i ženy řeší na prvním místě materiál. Na druhém místě je pro muže důležitá značka a pro ženy zase střih. 

„Téměř 70 % mužů z dotázaných uvedlo, že si kupuje nové prádlo, až když má staré díru. Naopak proti tomu nejčastější motivací pro nákup spodního prádla u žen, je udělat si radost, což uvedlo téměř 60 % žen,“ komentuje výsledky průzkumu Ruslan Skopal, spolumajitel e-shopu Trenýrkárna.cz, který byl zadavatelem průzkumu. 

Spodní prádlo pak ženy nejčastěji vybírají podle materiálu, důležitý je pro ně dále také střih a na třetím místě značka. Také muži prádlo vybírají nejčastěji podle materiálu, ale neméně důležitá je pro ně značka a až následně řeší střih nebo barvu. A jak to máte vy? Podělte se o vaše preference v komentářích!

reklama

Napište váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Využíváme Akismet k redukci spamu. Zjistěte více.

Přidat na Seznam.cz
Nahoru