Trapas na Australian Open! Tenistka slavila postup, pak ale zjistila, že předčasně

Menu

Co je nového?

Trapas na Australian Open! Tenistka slavila postup, pak ale zjistila, že předčasně

Sdílení
Foto: Twitter

Letošní ročník slavného grandslamového turnaje připravil pro hráče a hráčky malou novinku v pravidlech. Na tu však zapomněla, nebo o ní vůbec nevěděla, Katie Boulterová z Anglie. Ta si myslela, že zahrála vítězný úder a začala slavit, jenže verdikt rozhodčího pro ni vzápětí byl jako ledová sprcha.


O co šlo? Boulterová vedla nad ruskou soupeřkou Jekatěrinou Makarovovou a v tie-breaku zahrála po výměně parádní úder, slavila jako o život. Když ale její soupeřka jen nevěřícně kroutila hlavou a rozhodčí nenahlásil konec, Angličanka pochopila, že něco úplně nehraje.


Podle letošních pravidel se totiž tie-break nehraje do 7, ale do 10. Když pak Boulterová zjistila, že musí uhrát ještě tři vítězné míče, asi ji polil studený pot až víte kde.

Reklama

Nakonec však pro rodačku z Leicesteru vše dobře dopadlo a po několika dalších výměnách slavila zasloužený postup.

Napište váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Využíváme Akismet k redukci spamu. Zjistěte více.

Přidat na Seznam.cz
Top