Menu

Co je nového?

Jak dosáhnout povýšení v práci? Přečtěte si strategie a tipy

Sdílení

Spousta lidí má v sobě stále zakořeněno zastaralé přesvědčení, že jejich tvrdá práce by měla mluvit sama za sebe, ovšem není nic špatného na tom, že chcete být za svou práci a odpracované hodiny náležitě oceněni. Povýšení jako takové je cesta k vyššímu příjmu, ale i k větší odpovědnosti, navíc získáte pocit úspěchu.

reklama

Jestliže jste součástí velké společnosti, kde spolu každý den soupeří stovky dalších odborníků, nemusí vám to stačí. Pro úspěšný kariérní a firemní postup budete muset podávat vynikající pracovní výkony a upoutat pozornost nadřízených.

Vytvořte si produktivní místo v kanceláři a ukažte, že jste ideálním adeptem na povýšení. Odlište se od ostatních, zejména jestli se o stejnou pozici uchází dalších několik pracovníků. Silná pracovní morálka, odhodlání uspět a pozitivní pohled na svět jsou na vaší cestě za kariérním postupem klíčové.

Rozvíjejte vůdčí schopnosti

Zlepšujte své vůdčí schopnosti, čímž dokážete nadřízenému, že máte na to, abyste vedli a inspirovali členy svého týmu, kdykoliv se vám naskytne nová příležitost. Stejně tak byste měli pracovat na rozvoji specifických vlastností, díky nimž se lépe hodíte na vedoucí pozici, takže naučte se efektivně delegovat úkoly, určovat priority, stanovovat jasné cíle, posilovat pravomoce členů týmu a pomáhat při motivaci ostatních v práci.

reklama

Jen mějte na paměti, že rozvíjení vůdčích schopností neznamená, že je budete praktikovat rovnou. Spíše si osvojte takové vlastnosti absolvováním kurzů, četbou knih i účastí na konferencích. Interakce s ostatními vedoucími pracovníky na pracoviště i mimo něj a jejich pozorování vám pomůže naučit se od nich to, co potřebujete.

Získané teoretické znalosti uplatníte v praxi tím, že se přihlásíte k vedení speciálních projektů. Je to skvělý způsob, jak zahájit další krok ve své kariéře.

Být vedoucím pracovníkem neznamená šlapat po přímých podřízených nebo mít hrůzostrašnou auru, když vejdete do kanceláře. Důležité je udržovat pozitivní vztahy. Zkrátka mít dobré pracovní návyky jsou důležitým předpokladem pro to, abyste se mohli stát vedoucím.


Buďte zodpovědní

Aby vám nadřízení svěřili větší odpovědnost, ukažte jim, že jste flexibilní, spolehliví a důvěryhodní. Být zodpovědným zaměstnancem znamená, že jste zodpovědní za svůj každodenní výkon. Musíte neustále přemýšlet o úkolu, který máte před sebou, a snažit se ho splnit co nejlépe. Zvyšte produktivitu, klidně si k tomu dejte bílý kratom, který podporuje pracovní výkon a soustředění.

reklama

Být zodpovědný zároveň znamená chovat se profesionálně. Vyhýbat se pomluvám, nezapojovat se do nevhodných vtípků a přiznat své chyby, to vše jsou způsoby, jak ukázat, že máte emoční inteligenci potřebnou k tomu, abyste byli silným vedoucím.

Přebírání odpovědnosti za svou práci a plnění cílů vám zajistí pocit hodnoty. Potom budete i více motivovaní, a tím pádem uděláte více práce a budete se cítit v práci spokojenější.


Napište váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Využíváme Akismet k redukci spamu. Zjistěte více.

Přidat na Seznam.cz
Nahoru