Menu

Co je nového?

3 tipy pro úspěšný web

Sdílení
Foto: Pexels

Webové stránky představují v podstatě takovou vizitku každé společnosti, dejte si proto na nich obzvlášť záležet. Dnes si může web založit prakticky kdokoli, na co se ale zaměřit, aby byl opravdu úspěšný?


Snažte se o přehledný a intuitivní design

Všichni, kdo na vaše webové stránky zavítají, se na nich musí cítit příjemně. Líbivá grafika, která usnadňuje orientaci, je intuitivní a rychle uživatele nasměruje tam, kam potřebuje, bude to pravé.

Návštěvníci nemají čas ani trpělivost, nechtějí přemýšlet, jakmile něco nechápou, jednoduše okamžitě překlikávají jinam, ke konkurenci.

Klíčová je především úvodní strana, na kterou budou upírat svůj zrak nejdříve. Právě podle ní si utváří první dojem. Nesnažte se být příliš kreativní, zbytečně byste návštěvníky mátli. Nápaditost by měla jít ruku v ruce s jednoduchostí. Zaměřte se na promyšlené detaily v minimalistickém stylu.


Pamatujte, že obsah je král

Ani vizuálně dokonalý web však úspěch nezaručí. Lidé chtějí víc než jen líbivou grafiku. Zajímá je obsah, chtějí dostat odpovědi na své otázky, problémy, potřeby, a to ve srozumitelné formě. Mluvte jejich jazykem, cílíte-li na mladé zákazníky, nebojte se tykání ani nespisovných slov. Vytvoříte si tak svůj styl a získáte navrch před konkurencí. Kvalitní a užitečný obsah budí důvěru, přitahuje pozornost a milují ho i vyhledávače. Vyhněte se však přílišnému množství textu a držte se hesla: přehlednost nade vše. Hlídejte si, aby články obsahovaly správná klíčová slova, která jsou důležitá pro SEO.



Neusínejte na vavřínech

Dívejte se na váš web očima zákazníka. Neustále ho vylepšujte a případné problémy řešte okamžitě. Sbírejte data o chování návštěvníků vašich stránek, snažte se, aby vše „šlapalo“ tak, jak má. Využít můžete také různé analytické nástroje, díky kterým zjistíte třeba to, odkud vám vaši potenciální zákazníci utíkají.

Dobře funguje například aplikace Hotjar, která analyzuje a nahrává chování návštěvníků a disponuje celou řadou užitečných funkcí. Budete tak moci lépe rozklíčovat chování uživatelů a podle něj stránky optimalizovat.

Nevíte-li si rady, obraťte se na profesionály, tedy reklamní agentury. Ty vám vytvoří kvalitní webové stránky od a až do zet. I když se nejedná zrovna o nejlevnější záležitost, vnímejte vynaložené peníze jako investici. Rozhodně se vám totiž vyplatí!


Distribuce zásilek pomocí dronů je tady! Jako první funguje v nemocnici



Napište váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Využíváme Akismet k redukci spamu. Zjistěte více.

Přidat na Seznam.cz
Nahoru